Україна. м.Черкаси. вул.Бидгощська 38/1, тел (факс) 64-21-78, e-mail: oipopp@ukr.net

2 клас

2 клас

Цеглинки LEGO. До успіху в навчанні через гру!

Інтерактивні технології навчання роблять освітній процес НУШ більш цікавим та ефективним у закладі освіти. А якщо поєднати освітній процес та телефон учня(останнім часом “незамінна” річ дитини), отримаємо корисний освітній ігровий тандем Вчитель-Учень-Телефон-Взаємодія. Долучаємо цеглинки LEGO, і реалізуємо ігрові та діяльнісні методи навчання НУШ. Електронний освітній ресурс призначений для учнів 2 класу при вивченні математики.
Тип ресурсу: 
електронний сайт
Рік видання: 
2023

Інтерактивні вправи з математики для 2 класу

Електронні освітні ресурси розроблено відповідно до підручника Логачевська С.П., Логачевська Т.А., Комар О.А. Математика. Підручник для закладів загальної середньої освіти. 2 клас. Київ: Літера ЛТД, 2019, 128с. Інтерактивні ігри, вправи розраховані на перевірку та закріплення знань на знаходження добутку і часток чисел, порівняння чисел та виразів..
Тип ресурсу: 
Електронний освітній ігровий ресурс
Рік видання: 
2023

Табличне додавання та віднімання в межах 20

Інтерактивне навчання (англ." взаємодія") - є однією з форм організації пізнавальної активної діяльності в умовах НУШ. LearningApps.org – онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індивідуальні вправи для учнів. Даний електронний освітній ресурс призначений для учнів 2 класу при вивченні математики.
Тип ресурсу: 
електронний посібник
Рік видання: 
2021

Математичний кейс

Даний цифровий матеріал є збіркою інтегрованих завдань з математики. «Математичний кейс» додатковий інструментом при вивченні математики(НУШ) в 1-4 класах. Сприяє розвитку математичних здібностей та логічного мислення, формуванню кмітливості та допитливості учнів.
Тип ресурсу: 
електронний посібник
Рік видання: 
2021

Геометричні фігури. Математика 1-2 клас

Даний електронний освітній ігровий ресурс рекомендується для використання при проведенні уроків «Математики» у 1-2 класах згідно типової освітньої програми початкової освіти під керівництвом Р.Б.Шияна 2018р. У ньому містяться комп’ютерні ігри до теми «Геометричні фігури».
Тип ресурсу: 
електронний посібник
Рік видання: 
2021

Комп'ютерний тренажер з математики «Математичний хопсосвіт»

Педагогічний програмний засіб (Комп'ютерний тренажер з математики «Математичний хопсосвіт») розроблений відповідно до нового Державного стандарту початкової освіти (2018) Типової освітньої програми з математики (математична овітня галузь) (наказ МОН України від 21.03.2018 № 268) проекту «Нова українська школа» під керівництвом Р. Шияна змістової лінії «Числа. Дії з числами» за розділом: «Табличне додавання й віднімання в межах 20. Многокутник». Програмний засіб розроблений до підручника Математика: підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти / А. Заїка. – Тернопіль : Підручники і поcібники, 2019. – 114 с. (наказ МОН України від 28.03.2019 № 407) Комп'ютерний тренажер «Математичний хопсосвіт» призначений для самостійного тренування у виконанні цікавих, різноманітних вправ на закріплення матеріалу, що вивчається на уроках математики в 2 класі. Тренажер допомагає самостійно перевірити рівень засвоєння матеріалу з предмета та закріпити знання учнів, підвищити рівень знань з математики, сформувати в дитини інтерес до предмета, розвивати математичне мислення, формувати математичні та інші ключові компетентності необхідні учню/учениці для життя та продовження навчання
Тип ресурсу: 
Педагогічний програмний засіб
Рік видання: 
2020

Робота над задачами з теми: Числа. Дії з числами, 2 клас (за підручником О.Гісь, І.Філяк)

Дидактичні матеріали призначенні для формування в учнів загальних умінь розв’язувати задачі різних типів з переходом через десяток
Тип ресурсу: 
Електронні дидактичні демонстраційні матеріали
Рік видання: 
2020

Щоденні 3. Математика самостійно. 2 клас

Даний електронний освітній ігровий ресурс рекомендується для використання при проведенні уроків «Математики» у 2 класі згідно типової освітньої програми початкової освіти під керівництвом Р. Б.Шияна, 2018 р. У ньому містяться комп’ютерні ігри до тем «Повторення вивченого у 1 класі», «Властивості додавання і віднімання», «Табличне додавання й віднімання в межах 20»
Тип ресурсу: 
Електронний освітній ігровий ресурс (комп’ютерні тренажери)
Рік видання: 
2020

Вивчаємо математику з LEGO

Електронний посібник розроблено до підручника Антоніни Заїки (Тернопіль: Підручники і посібники, 2019р.) до теми «Додавання і віднімання з переходом через розряд». Вміщує в себе комп’ютерні ігрові тренажери та тестові завдання з LEGO
Тип ресурсу: 
електронний посібник
Рік видання: 
2020

"Навчаємось з LEGO", 2 клас

Ресурс розроблено до предметів «Математика», «Українська мова», інтегрованого курсу«Я досліджую світ», 2 клас. Посібник вміщує: 27 презентацій (цікаві завдання, ігри з цеглинками LEGO)
Тип ресурсу: 
Електронний посібник
Рік видання: 
2020

Сторінки

ЧЕРКАСЬКИЙ ОСВІТЯНСЬКИЙ ПОРТАЛ
При копіюванні інформації - посилання на сайт: http://oipopp.ed-sp.net обов’язкове